Could someone explain to me how botpress relates the #! Builtin_image with the images found in the media folder first of all, Thanks

Spanish:Hola a todos Comunidad de Botpress, tengo una duda, entiendo que cuando guardo una imagen en un flujo nlu, ocurre que se usa el prefijo #!builtin-image, y que el chatbot va a buscar la imagen a la carpeta media que …/bots/name-chatbot/media pero por ejemplo tengo #!builtin_image-3wJIqI esta expresión en el archivo *.flow.json representa a la imagen z026egppxp0ch779dn8p-Malla-ICI_pages-to-jpg-0001.jpg en la carpeta media, he observado que los primeros 21 caracteres y el resto de caracteres es el nombre de la imagen al momento de subirse. He intentado hacer una relacion entre esto 3wJIqI y z026egppxp0ch779dn8p pero no he conseguido encontrar una relación o regularidad.

English:Hello everyone, Botpress Community, I have a question, I understand that when I save an image in a nlu stream, it happens that the prefix #! Builtin-image is used, and that the chatbot will look for the image in the media folder that … ./bots/name-chatbot/media but for example I have #! builtin_image-3wJIqI this expression in the * .flow.json file represents the image z026egppxp0ch779dn8p-Mesh-ICI_pages-to-jpg-0001.jpg in the media folder, I have observed that the first 21 characters and the rest of the characters is the name of the image when uploading. I have tried to make a relationship between this 3wJIqI and z026egppxp0ch779dn8p but I have not been able to find a relationship or regularity.

image
image

English:The same in the case that follows where I have the expression #! Builtin_image-gK59Oi in the file * .flow.json and the name of this image in the media folder 93iubwephrb9ica2po0m-Mesh-ICI_v7_pages-to-jpg-0001, exactly the same question as I relate these characters in * .flow.json 93iubwephrb9ica2po0m with these 93iubwephrb9ica2po0m characters.

Spanish:Lo mismo en el caso que sigue donde tengo la expresión #!builtin_image-gK59Oi en el archivo *.flow.json y el nombre de esta imagen en la carpeta media 93iubwephrb9ica2po0m-Malla-ICI_v7_pages-to-jpg-0001, exactamente la misma pregunta como relaciono estos caracteres en *.flow.json 93iubwephrb9ica2po0m con estos 93iubwephrb9ica2po0m caracteres.

image

image

English:Could someone explain to me how botpress relates the #! Builtin_image with the images found in the media folder
first of all, Thanks.

Spanish: Alguien podría explicarme como relaciona botpress los #!builtin_image con las imagenes encontradas en la carpeta media
de antemano gracias.